ЦЕРКВА АДВЕНТИСТІВ СЬОМОГО ДНЯ Чернівці - "ЦЕНТР"

Четвер, 21.09.2017, 12:18

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | урок № 18 | Реєстрація | Вхід

Урок №18. «Тепер день спасіння»

Як ви прожили б своє життя, якби у вас з’явилася можливість розпочати його спочатку? Частенько, оглядаючись на пройдений життєвий шлях, ми думаємо: «Ох, якби тільки можна було щось змінити!» Ми часто припускаємося помилок через своє незнання. Якби ми раніше знали все, що знаємо зараз, нам вдалося б уникнути багатьох недалекоглядних вчинків.

В деяких релігійних колах цьому питанню надають особливо багато уваги і стверджують: справедливий Бог не може покарати людей, не надавши їм ще однієї можливості спасіння.

Інші притримуються думки, що любов Божа настільки велика, що Він не дасть нікому загинути і що людству буде дано ще один шанс життя і спасіння під час тисячолітнього царства, коли всі без винятку приймуть Христа.

Такі погляди дуже розповсюдились у світі останнім часом. Але вони – не нове. Ще в сиву давнину єгиптяни вірили, що людина, проживши одне життя в гріхах, в наступному зможе виправити свої неправильні вчинки і в такий спосіб врятує сама себе.

Індуси ще більш поглибили цю ідею. Вони вірять, що душа переходячи з однієї фази існування в іншу, може вдосконалитися і, врешті-решт, стати частиною Божого єства.

Чи сказано в Біблії що-небудь про можливість виправити своє життя? Так, Писання говорить про таку можливість. Коли були створені Адам і Єва, вони були досконалими і не мали природної схильності до гріха. Бог-Творець дав їм у володіння Едемський сад. В ньому вони мали все, чого тільки могли забажати. Лише одна річ нагадувала їм, що у всесвіті є вищий Авторитет, це було дерево пізнання добра і зла.

Розповідають про одного римського полководця, який здобув велику перемогу у бою. На його честь в Римі влаштували величний парад. Переможця, одягненого у парадну форму, возили вулицями міста розкішною колісницею, а всі мешканці міста гучно вітали його. Він був справжнім героєм дня. Але на випадок, якби від такої слави йому запаморочилося в голові і він загордився б, на вісь колісниці підвісили дзвін. І це був саме той дзвін, якого підвішували до колісниць, яким везли на страту злочинців. Таким чином полководцеві нагадували, що хоча народ і виявляє йому велику честь, він все ж не володіє верховною владою. Якщо він наважиться скористатися своєю популярністю і порушить закон на свою користь, його можуть повезти до страти під звучання того ж таки дзвону.

Подібну мету мав Бог, коли розмістив в Едемському саду дерево пізнання добра і зла: воно мало нагадувати людині про існування когось, Хто вищий за неї, Якому вона зобов’язана усім, що має. Це дерево було постійним нагадуванням про верховенство Божого правління у всесвіті.

Про вживання забороненого плоду Бог сказав Адамові та Єві : «Із кожного дерева в Раю ти можеш їсти. Але з дерева знання добра й зла не їж від нього, бо в день їди твоєї від нього ти напевно помреш!» (Бут. 2:17). Доки наші прабатьки не торкалися плодів забороненого дерева, вони могли користуватися усіма привілеями свого становища. Але Адам та Єва виявили непослух до слів Божих. Вони скуштували заборонений плід і внаслідок цього стали підвладними смерті. «Бо заплата за гріх смерть, а дар Божий вічне життя в Христі Ісусі, Господі нашім!» (Рим. 6:23), «Бо всі згрішили, і позбавлені Божої слави» (Рим. 3:23).  На основі цих слів Святого письма можемо зробити висновок що всі люди підвладні смерті через гріх. Ми всі є порушниками незмінного Божого закону і накликали на себе покарання вічної смерті.

Але, як тільки Адам і Єва скуштували заборонений плід, Христос Син Божий надав їм можливість виправити ситуацію.

Природним наслідком порушення закону любові була смерть, вічна погибель. Святий закон Божий не міг бути зміненим. Адам і Єва не могли  уникнути наслідків непослуху. Допомога могла надійти тільки від третьої особи. Тоді Христос запропонував взяти покарання на Себе. Він зайняв місце грішної людини перед вироком порушеного закону і взяв на Себе її провину. Такий вчинок Христа зробив людину вільною від наслідків провини за умови, що вона з вірою приймає жертву Христа. Через віру святе життя Христа стає надбанням людини; його сила оберігає від подальшого порушення Закону робить життя праведним і святим.

Це був Божий план спасіння оголошений Богом Адамові та Єві ще в раю «І Я покладу ворожнечу між тобою й між жінкою, між насінням твоїм і насінням її. Воно зітре тобі голову, а ти будеш жалити його в п’яту» (Бут.3:15). Ці слова вбирають головний зміст Євангелія. Вони містять передбачення, що надійде день, коли у світ з’явиться Спаситель що Він постраждає від руки диявола, але врешті-решт вразить ворога в голову, тобто здобуде над ним повну перемогу. Тому у Об’явленні 13 розділі і 8 тексті Христа названо Агнцем заколеним «від закладин світу».

Адам і Єва отримали можливість спастися. Вони не померли тієї ж миті, але отримали можливість продовжити життя і виявити свою віру в обітницю Божу. Адаму було дано 930 років – цілком достатньо часу, щоб впорядкувати своє життя. І нам також кожний новий день надає нову можливість спасіння. Цю думку апостол Павло  висловив такими словами: «Ось тепер час приємний, ось тепер день спасіння!» (Кор. 6:2).

Можливість спасіння, яку Бог відкрив людям, не лише відкрита для всіх щодня. Вона подарована, але не за вчинками, а по вірі «Отож, ми визнаємо, що людина виправдується вірою, без діл Закону» (Рим. 3:28). Ще зрозуміліше цю істину викладено в посланні до Галат 2:16: «А коли ми дізнались, що людина не може бути виправдана ділами Закону, але тільки вірою в Христа Ісуса, то ми ввірували в Христа Ісуса, щоб нам виправдатися вірою в Христа, а не ділами Закону. Бо жадна людина ділами Закону не буде виправдана!». В цьому тексті тричі повторюється думка,  що діла закону не можуть нікого виправдати і зняти провину, а тим більш врятувати від сили гріха. Оскільки ми згрішили і стали грішниками, то жодні зусилля жити праведним життям не виправдають нас і не знімуть з нас провину. Спасіння ми отримуємо лише через віру у Христа.

Припустимо, що я двадцять років тому переживав з родиною великі нестатки. Вночі я проник у магазин і викрав тисячу доларів. Злочинця ретельно розшукували, але не могли знайти. Через двадцять років якимось чином з’ясувалося, що цей злочин вчинив я. Мене арештовують і ведуть на допит. І ось я стою перед суддею і кажу: «це справді так, Ваше милосте, я вкрав ці гроші двадцять років тому; але з того часу протягом усіх двадцяти років я більше не крав. Я ніколи не порушував законів держави. Всі мої знайомі і сусіди можуть підтвердити, що я жив чесно всі ці двадцять років». Хіба двадцять років чесного життя викреслять з нього скоєний злочин? Чесне життя ніяк не може визволити нас від скоєного. Існує лише один засіб, який може стерти нашу провину, і це – пролита кров Спасителя, прийнята з вірою; і тільки один спосіб виправити своє життя – прийняти Його праведне життя замість нашого гріховного і Його силу замість наших мізерних зусиль.

Вчення про можливість виправити своє життя після смерті чи в наступній формі існування, якби така була, є не що інше, як вчення про спасіння ділами. Люди можуть дуже пишатися своїми намаганнями врятувати самих себе. Одні намагаються очистити себе від гріхів, забиваючи у своє тіло гострі голки і гачки. Інші бичують себе до крові і ходять босоніж по розпеченому вугіллі. Ще інші завдають собі болю ланцюгами та іншими неймовірними способами. Але всі ці спроби марні. Кожен має можливість отримати спасіння, але не ділами, а вірою у Божого Сина.

Вчення про можливість врятувати душу після смерті або під час тисячолітнього царства суперечить вченню Святого Письма: «І як людям призначено вмерти один раз, потім же суд» (Євр.9:27). Між смертю і судом не існує другої можливості спасіння.

Щоб отримати прощення гріхів не потрібно багато часу і зусиль. Оправдання можна отримати негайно. Все, що необхідно – це повірити у заступницьку жертву Христа. Також немає потреби жити двічі, щоб виправити свої помилки. Все це можливо і під силу кожному вже сьогодні, й відбувається завдяки жертві Христа.

Ми спасаємося вірою у Христа, а не добрими ділами. Проте наша віра все ж повинна виявлятися відповідними вчинками «Бо не слухачі Закону справедливі перед Богом, але виконавці Закону виправдані будуть» (Рим.2:13). Незалежно від того, як довго наше життя перебувало у згоді з волею Божою: декілька годин, як у випадку з розбійником на хресті, чи все життя, як у Єноха, який протягом трьохсот років жив в праведності перед Богом, - спасають не діла, а віра. Праведне життя лише доводить перед Богом і людьми присутність твердої віри у житті людини «Але скаже хто-небудь: Маєш ти віру, а я маю діла; покажи мені віру свою без діл твоїх, а я покажу тобі віру свою від діл моїх. Чи віруєш ти, що Бог один? Добре робиш! Та й демони вірують, і тремтять.  Чи хочеш ти знати, о марна людино, що віра без діл мертва?» (Якова 2:18-20).

У декого може виникнути питання: якою буде доля тисяч і мільйонів язичників, які ніколи не чули про Христа і не мали можливості увірувати в Нього? Хіба вони не отримають ще однієї можливості прожити життя, щоб почути про Христа і прийняти Його, як свого Спасителя? Це дуже розповсюджене запитання. Тому необхідно запитати, що каже Біблія з цього приводу.

«Бо коли погани, що не мають Закону, з природи чинять законне, вони, не мавши Закону, самі собі Закон, що виявляють діло Закону, написане в серцях своїх, як свідчить їм сумління та їхні думки, що то осуджують, то виправдують одна одну» (Рим. 2:14,15). Це означає, що язичники, які ніколи не чули проповіді Євангелія, але живуть згідно того світла, яке мають, роблячи добро найкращим відомим їм чином, отримають спасіння на рівні з тими, які отримали достатньо настанов зі Святого Письма. Навіть найбільш навчена віруюча людина не може вичерпати всієї глибини істини.

Різниця між нею і ненавченим язичником полягає тільки в тому, що вона отримала більше Світла, ніж його брат – язичник. «Тож від кожного, кому дано багато, багато від нього й жадатимуть. А кому багато повірено, від того ще більше жадатимуть» (Луки 12:48). У Біблії сказано, що кожна людина отримує певну частину світла: «Світлом правдивим був Той, Хто просвічує кожну людину, що приходить на світ» (Йоана 1:9). Кожна людина отримує хоча б мінімум світла. Якщо вона живе згідно того світла, яке має, яким би неналежним воно не було, Бог приймає її служіння так само. як і служіння того, хто більш освічений і навчений.

Чи можливо, щоб кожна людина, яка коли-небудь жила у світі, мала хоч найменшу уяву про Бога? Ті, хто ніколи не мали писаного Слова Божого, все ж чули голос Божий, що говорив до них через сумління і зі сторінок великої книги природи. «Тому, що те, що можна знати про Бога, явне для них, бо їм Бог об’явив. Бо Його невидиме від створення світу, власне Його вічна сила й Божество, думанням про твори стає видиме. Так що нема їм виправдання» (Рим. 1:19,20). «Небо звіщає про Божую славу, а про чин Його рук розказує небозвід. Оповіщує день дневі слово, а ніч ночі показує думку, без мови й без слів, не чутний їхній голос,та по цілій землі пішов відголос їхній, і до краю вселенної їхні слова! Для сонця намета поставив у них» (Пс. 18:2-5).

Відомий християнський автор дає таке пояснення цього питання: «Ті, хто почують з уст Христа слова схвалення у день суду, можливо не мали великих знань у галузі богослів’я, але вони щиро цінували Божі принципи життя. Діючи під впливом Духа Божого, ці люди були благословенням для оточуючих. Навіть серед язичників цінуються діла милосердя; багато-хто з них виявили підтримку місіонерам, ризикуючи навіть власним життям, ще до того, як почули хоча б одну проповідь. Серед язичників можна зустріти людей, які чинять угодне Богові, поступаючи за велінням серця і прислуховуючись до підказок власної совісті. І хоча їм світло істини й не було донесено – такі, однак, не загинуть. Хоча вони не знали писаного Закону Божого, вони чули голос Божий, що промовляв до них через  оточуючу їх природу, і діяли так, як закликає поступати Закон. Їх вчинки э доказом того, що Дух Божий торкнувся їх серця, і тому вони названі дітьми Божими» («Бажання віків», ст.638).

Досліджуючи Слово Боже, ми відкриваємо, що всі люди згрішили, і як грішники приречені на смерть, на вічну загибель. Але в Ісусі всі можуть отримати життя вічне. Це наша єдина можливість порятунку. Однак той, хто мав можливість знати істину, але не скористався нею, буде засуджений відповідно до знехтуваних ним можливостей.

Багато людей часто чують заклик залишити гріх і йти слідом за Христом, і мають чимало нагод відгукнутися на цей заклик. Якщо ці люди не скористаються ними, на них очікує покарання. «То як ми втечемо, коли ми не дбали про таке велике спасіння? Воно проповідувалося спочатку від Господа, ствердилося нам через тих, хто почув» (Євр.2:3). Бог доручив віруючим у Христа нести світло іншим людям, щоб вони мали не одну, а багато можливостей прийняти Його. «Не бариться Господь із обітницею, як деякі вважають це барінням, але вам довготерпить, бо не хоче, щоб хто загинув, але щоб усі навернулися до каяття» (2Петр.3:9).

Ніколи не варто забувати, що можливість уникнути вічної смерті надається нам у цьому житті, а не після смерті чи в майбутніх віках. «Людям належить один раз померти, а потім суд». Коли земне життя закінчується, тоді зникає і можливість спастися: життя людини розглядатиметься на суді Божому згідно тих записів, які обірвалися у хвилину смерті. В останній день розплати кожен переконається, що вирок Господній є справедливим.

Ми знову бажаємо підкреслити, що спасіння людина отримує виключно через віру. Це є дія Божа, завдяки якій віруюча людина стає виправданою і досконалою в очах Божих. Від нас необхідні зусилля лише для того, щоб залишитися у такому стані до кінця життя. Якщо ми знову чинимо гріх, тоді знову повинні просити прощення. Щоденно ми отримуємо нову можливість спасіння. І поки ми в такий спосіб залишаємося в мирі з Богом, можемо бути впевненими в спасінні і вічному житті. Але якщо ми продовжуємо грішити, то нам загрожує небезпека померти без примирення з Богом.

Вчення про те, що в майбутньому, в наступній фазі існування людина отримає ще одну можливість спасіння – це величезний обман диявола. Він нашіптує необережному мешканцю планети земля: «Не бійся! В тебе ще з’явиться чимало можливостей в майбутньому, щоб виправитися і здобути собі місце у Царстві Небесному. Насолоджуйся усіма благами життя тепер, а опісля приготуєшся до небесного блаженства». Це улесливі міркування. Але вони є причиною фатальних наслідків. Вони, як наркотичні засоби, заспокоюють совість, але не усувають причину хвороби і не припиняють її руйнівної дії. Вони лише приховують небезпеку смертельної хвороби – гріха, яка, наче ракова пухлина, руйнує життя і веде до смерті.

Якщо ми будемо слідувати такому вченню, яке приглушує голос совісті, гріх обплутуватиме нас все більше і більше, і врешті-решт бажання звільнитися від нього – зникне. з гріхом не можна жартувати, з ним не варто загравати. Не бажано відкладати своє спасіння до кращих часів. Життя може закінчитися несподівано, сприятлива можливість більше ніколи не повториться. Апостол Павло закликав правителя Фелікса до покаяння, але той відказав: «І як розповідав він про праведність, і про здержливість, та про майбутній суд, то Фелікса страх обгорнув, і він відповів: Тепер іди собі, відповідного ж часу покличу тебе!» (Дiї 24:25). Він ніколи більше не покликав Павла, ніколи не знайшов часу поміркувати над питанням спасіння і вічного життя. Якщо ми очікуємо в майбутньому іншої можливості спасіння, ми також схильні не прислухатися до поклику Божого в даний час. Пам’ятайте, що  поклик, який ви чуєте сьогодні, може виявитися останнім у вашому житті.  Тому відгукніться на Божу любов, поки ще час приємний. «Ось тепер час приємний, ось тепер день спасіння!».

 уроки:   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20 

годинник

захід сонця

Find more about Weather in Чернівці, UR
Click for weather forecast

пошук

календар

«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

наше опитування

Як Ви вважаєте: кінець світу близько?
Всього відповідей: 178

форма входу

наші друзі


  • клуб слідопитів "Гедеон"
  • відділ молодіжного служіння громади м.Чернівці-"ЦЕНТР"
  • Буковинська конференція УУК
  • Українська унійна конференція
  • відділ молодіжного служіння УУК
  • Східна конференція УУК
  • Східно-Дніпровська конференція УУК
  • Евро-Азіатський Дивізіон
  • відділ молодіжного служіння ЕАД
  • Генеральна конференція
  • відділ молодіжного служіння ГК
  • Молдавська унійна конференція
  • Західно-Російський Союз
  • Церква АСД Республіки Казахстан
  • ADRA Україна
  • ADRA Евро-Азія
  • ADRA Румунія
  • ADRA International
  • видавництво Джерело Життя
  • Буковинська Черешенька (с.Черешенька)
  • Пансіонат "Наш Дім" (с.Нові Обіходи)
  • Центр здоров’я "Нове Життя" (с.Кир’яківка)
  • відділ здоров’я АСД Республіки Білорусь
  • Церква АСД м.Берегово
  • Церква АСД м.Біла Церква
  • Церква АСД м.Виноградів
  • Церква АСД м.Іллічівськ
  • Церква АСД м.Макіївка
  • Церква АСД м.Маріуполь
  • Церква АСД м.Севастополь
  • Церква АСД м.Шепетівка
  • Церква АСД м.Хмельницький
  • Церква АСД м.Херсон
  • Церква АСД м.Сакраменто
  • Церква АСД м.Спокен
  • Церква АСД м.Портленд
  • Церква АСД м.Архангельськ
  • Церква АСД м.Протвино
  • Церква АСД м.Санкт-Петербург
  • Церква АСД м.Ульянівськ
  • Церква АСД м.Учали
  • Церква АСД м.Москва (міжнародна)
  • Адвентиська музична культура
  • музична група "ІСТОРІЯ"
  • Інтернет-газета "Шлях"
  • Біблія on-line
  • Hope Channel Europe
  • ТВ "Біблійний маяк"
  • Християнська телекомпанія ТРК "Три Ангели"
  • Радіо - Universul Credintei
  • Церква АСД м.Москва (міжнародна)

    статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    конкурс

    погода

    поділися з друзями

    ресурси

    Маранафа! Господь наш грядет! Телеканал Надія Библия, христианские новости, ответы на все вопросы Христианская Телерадиокомпания «Три Ангела» Сайт общины г. Ильичевск, Адвентисты седьмого дня ЦХАСД г. Ульяновск Весть к адвентистам седьмого дня Пастор онлайн Детская страничка :: Христианская Телерадиокомпания «Три Ангела»


  •  


    Телеканал Надія