ЦЕРКВА АДВЕНТИСТІВ СЬОМОГО ДНЯ Чернівці - "ЦЕНТР"

Четвер, 21.09.2017, 12:24

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | урок № 10 | Реєстрація | Вхід

Урок №10. «День Господній»

Один із найцікавіших текстів Святого Письма ми  знаходимо у першому посланні ап. Павла до Коринтян: «та для нас один Бог Отець, що з Нього походить усе, ми ж для Нього, і один Господь Ісус Христос, що все сталося Ним, і ми Ним» (1Кор.8:6). Через Нього Отець висловив Свої думки і здійснив Свої плани.

Христос Сам казав про це учням: «Ніхто Бога ніколи не бачив, Однороджений Син, що в лоні Отця, Той Сам виявив був» (Iван.1:18). У цих словах відкрито дуже важливу істину: Бога неможливо побачити, але Христос, як Син Божий, виявив Отця. Не тільки вченням, але всім Своїм життям, Своїм характером і вчинками. Він показав людям, яким є Небесний Батько. Він робить це з часу створення світу. «Бо то Ним створено все на небі й на землі, видиме й невидиме, чи то престоли, чи то господства, чи то влади, чи то начальства, усе через Нього й для Нього створено! А Він є перший від усього, і все Ним стоїть» (Кол.1:16,17).

Про це ж пише Апостол Іван, називаючи Христа – «Словом»: «Споконвіку було Слово, а Слово в Бога було, і Бог було Слово. Воно в Бога було споконвіку. Усе через Нього повстало, і ніщо, що повстало, не повстало без Нього… І Слово сталося тілом, і перебувало між нами, повне благодаті та правди, і ми бачили славу Його, славу як Однородженого від Отця» (Iван.1:1-3,14).

У цих текстах Христа названо Словом, яке стало тілом. У Об’явленні 19:13 сказано: «Ім’я Йому: Слово Боже». Це означає, що Предвічний Бог висловив Свої думки через Сина. Щоразу, коли Бог говорив до людей, речником був Ісус Христос. Підтверджує цю думку апостол Петро у 1-му посланні 1-му розділі 10 і 11 тексти, де написано, що всі старозавітні пророки, які промовляли від Божого імені, промовляли те, що підказував їм «Дух Христів, що в них був». Вони говорили відкрите їм Христом. 

Великі істини, які записані у Євангелії, Христос особисто і явно виклав людям. В останній розмові з учнями Він обіцяв після Свого вознесіння послати їм «Утішителя», Духа Святого, Який навчить їх і нагадає все, що Він Сам говорив їм. «А коли прийде Він, Той Дух правди, Він вас попровадить до цілої правди, бо не буде казати Сам від Себе, а що тільки почує, казатиме, і що має настати, звістить вам. Він прославить Мене, бо Він візьме з Мого та й вам сповістить. Усе, що має Отець, то Моє; через те Я й сказав, що Він візьме з Мого та й вам сповістить» (Iван.16:13-15), «А коли Утішитель прибуде, що Його від Отця Я пошлю вам, Той Дух правди, що походить від Отця, Він засвідчить про Мене» (Iван.15:26). Тому поза сумнівом, що зміст усіх книг Нового Заповіту, так само як писання пророків, походять від Христа. «Все Писання богонатхненне», воно натхненне Христом. І знову ж таки ми повертаємося до думки, що Ісус Христос є відкриттям Свого Отця. «Передав Мені все Мій Отець. І Сина не знає ніхто, крім Отця, і Отця не знає ніхто, окрім Сина, та кому Син захоче відкрити» (Матв.11:27). Христос є єдиним відкриттям Отця Небесного, зрозумілим людині.

Христос, як втілене Слово і Син Божий, так само як і Отець, названий Богом і Господом. Про нього ми читаємо: «А про Сина: Престол Твій, о Боже, навік віку; берло Твого царювання берло праведності… Ти, Господи, землю колись заклав, а небо то чин Твоїх рук» (Євр.1:8,10).

Апостол Павло, говорячи про переживання народу ізраїльського по дорозі з Єгипту в обітовану землю, вказує, що їх вів Христос і був з ними у пустелі. Христос давав їм хліб з неба і воду зі скелі. Вони нарікали на Христа і спокушували Христа Своїм невір’ям і непослухом (див. 1 Кор. 10:1-10).

У вступі до десяти заповідей (див. Вихід 20 розділ) Христос нагадає народові ізраїльському, що це Він, їх Господь і Бог, Який вивів їх із землі єгипетської, з дому рабства. Проголошуючи заповіді, Христос передав народові волю Отця. Це була не тільки воля Отця, але також і воля Христа, оскільки Отець і Син єдині у своїх намірах, меті і в Своєму характері. Тому заповіді Божі одночасно є заповідями й Ісуса Христа. А все, що походить від Христа, можна сміливо називати християнським.

Все сказане стосується як Закону загалом, так і кожної заповіді зокрема, включаючи і четверту, яку далеко не всі бажають визнати християнською. Багато-хто називають суботу єврейською постановою, тому дозволяють собі порушувати четверту заповідь. Чи маємо ми право ставитися таким чином до однієї із заповідей Христа?

Перед усім варто зазначити, що субота, про яку говориться у четвертій заповіді, - конкретний день, сьомий день тижня. Ми не можемо розпочати рахунок із будь-якого дня і зробити будь-який день тижня сьомим. В Євангелії чітко сказано, що Спаситель воскрес у перший день тижня, а день перед ним – була субота (Матв. 28:1).Кожен, хто вірує, що Христос воскрес у перший день тижня, змушений неминуче визнати суботу сьомим днем. Це той самий день, що був оголошений з гори Синай, як день Господній. Він і в Новому Завіті є Христовим днем спокою, християнською суботою.

Люди створюють пам’ятники, щоб відзначити важливі події, великі відкриття і винаходи, великі змагання і перемоги. Люди відчувають, що такі пам’ятники дуже важливі: вони протягом віків можуть засвідчувати якусь подію, щоб і майбутні покоління могли знати про великі досягнення своїх предків. Такі пам’ятники, як правило, роблять із найміцнішого матеріалу. Багато з них протягом сотень і навіть тисяч років не втрачають свого значення.

Окрім пам’ятників, зроблених з граніту, мармуру чи металу існують й пам’ятники у часі. Так, наприклад, кожен народ має свої національні свята і дні, відзначені важливими історичними подіями. У Франції таким днем є 14 липня, у Канаді – 1 липня, в США - 4 липня. Всі ці пам’ятні дати нагадують народові про те, що колись відбулося в цей день і спонукають їх знову присвятити себе загальній справі.

У Бога також є свій «пам’ятник». Як згадку про Свою хресну смерть Христос запорядив прекрасний і глибокий за змістом обряд – Вечерю Господню або причастя. «Бо кожного разу, як будете їсти цей хліб та чашу цю пити, смерть Господню звіщаєте, аж доки Він прийде  …  подяку віддав, і переломив, і сказав: Прийміть, споживайте, це тіло Моє, що за вас ламається. Це робіть на спомин про Мене!» (1Кор.11:26,24). З того часу, як Христос, перебуваючи на землі, започаткував цей обряд, народ Божий виконує його і буде виконувати «допоки Він прийде».

Інша дуже важлива постанова Божа – субота, дана на згадку про творення світу. Четверта заповідь закликає: «Пам’ятай день суботній, щоб святити його! Шість день працюй і роби всю працю свою, а день сьомий субота для Господа, Бога твого: не роби жодної праці ти й син твій, та дочка твоя, раб твій та невільниця твоя, і худоба твоя, і приходько твій, що в брамах твоїх. Бо шість день творив Господь небо та землю, море та все, що в них, а дня сьомого спочив тому поблагословив Господь день суботній і освятив його» (Вих.20:8-11).

Сьомий день благословенний Богом. Це день, у який Він спочив, який Він благословив і який заповідав свято додержувати. У цей день люди не мають працювати, але відпочивати. Його необхідно «святити», ставитись із повагою, як до святого, особливого дня Божого, оскільки Сам Бог виділив його з-поміж усіх інших днів, як день спокою і сказав: «Пам’ятай день суботній, щоб святити його». Цей день є пам’ятником на згадку про створення світу.

Бог бажає, щоб сьомий день завжди нагадував про те, що Бог – Творець неба й землі. Таке нагадування є необхідним. Люди легко забувають Бога-Творця. Наука не бере до уваги факт створення світу Богом і висуває різноманітні теорії про самозародження життя. Сам факт створення світу Богом часто заперечується і піддається сумнівам, що люди забувають й про «пам’ятник», встановлений Богом на честь цієї події – Його святий день. Не даремно тому четверта заповідь починається словом «пам’ятай». Бог знав, що надійде час, коли люди забудуть як Його самого, так і святий день і звернуться до теорій, що руйнують віру у Творця всесвіту.

Ми, як християни, довіряємо біблійній розповіді про створення світу, що записана у книзі Буття. Коли Бог творив світ, нас ще не було, тому ми не вважаємо себе компетентними аби заперечувати те, що каже Бог, який при цьому був присутній. Він Сам говорить нам, як усе відбулося. Той, Хто говорить – це наш Спаситель, що діє від початку, як «Слово Боже». Ми навчилися довіряти Йому. Якщо ми почнемо піддавати сумнівам Його слова з книги Відкриття, тоді у нас не буде підстав для віри в Нього чи в Його слово, що записане в інших книгах Писання. Якщо припустити, що Він із самого початку подає недостовірну інформацію про створення світу, то наша віра в Нього похитнеться в самій своїй основі. Ми не можемо дозволити цього.

Субота і пов’язаний з нею семиденний тиждень, як одиниця виміру часу, потребує деяких пояснень. У природі немає нічого, що підказувало б ділити час на періоди по сім днів кожен. Астрономія пояснює поділ на доби і роки, але не існує жодних пояснень щодо семиденного тижня. Природничі науки і сама природа не дають жодних натяків чи аргументів. Тиждень – довільно встановлений відрізок часу, але де він бере свій початок?

Єдине пояснення для семиденного тижня ми знаходимо у факті створення світу. Тижневим відліком часу користуються на всій земній кулі, і це підтверджує, що він має спільне для усіх народів походження і значення. Іншого пояснення віднайти неможливо. Якщо ми почнемо заперечувати створення світу за 7 днів, то семиденний тиждень стане не пояснюваним явищем.

Семиденний тиждень існує тільки завдяки суботі. Заберіть суботу, і всі дні стануть однаковими, а значить тиждень перестане існувати. Тільки таке пояснення робить зрозумілим тижневий відлік часу. Лише таким чином Бог залишається Творцем, а субота – пам’ятником Його могутності, виявленої як при створенні  світу, так і при його викупленні.

Слово субота єврейською означає «спокій». Христос, як Творець всесвіту, оголосив Себе «Господарем суботи» (Марка 2:28). Це означає, що субота – день Господній, спокій Христовий, Його святий день. Жоден інший день у Писанні не названо днем Господнім.

Якщо «субота» означає спокій, то «субота Господня» відповідно спокій Господній. Але ж Бог не має потреби у фізичному відпочинку. Отож, Його спокій, крім відпочинку від праці має інше, духовне значення. Це внутрішній спокій, мир душі, якого може дати лише Бог. Христос закликає : «Прийдіть до Мене всі втомлені та обтяжені, і Я заспокою вас. Візьміть моє ярмо на себе і навчіться від Мене, бо Я лагідний і покірний серцем, і знайдете спокій своїм душам» (Матв. 11:28-29). Ми вже згадували, що Христос був тим Вождем, Який вів народ ізраїльський з Єгипту в обітовану землю. Він сказав Мойсеєві: «Сам Я піду, і введу тебе до відпочинку» (Вихід 33:14).

Тільки Христос може дати істинний спокій і мир душі. Ісус Навин, керівник Ізраїлю після смерті Мойсея, хоча і ввів народ у землю обітовану, але не міг дати їм мир душі. «Бо якби Ісус дав їм спочинок, то не казав би після цього про інший день» (Євреїв 4:8). Істинний мир, духовний мир, пов’язаний із сьомим днем. Тому про тих, хто увійшов у цей духовний спокій, сказано: «Бо хто ввійшов до його спочинку, той і відпочив від своїх діл, - як Бог від своїх» (Євреїв 4:10). Кожен, хто прийняв віру Христа, буде спочивати у сьомий день за прикладом Ісуса.  «Збережено ж суботу для Божого люду» (Євреїв 4:9).

Христос не тільки «спочив» дня сьомого, але й «благословив» і «освятив» його (Буття 2:23). Його благословення і сьогодні залишається на цьому дні.

Освятити, означає відділити для особливого використання. Перебуваючи на Землі, Христос залишив нам особистий приклад того, як варто святити Його день, щоб отримати Його благословення.  Він, як Творець усього і «Господь суботи», звичайно знає краще за нас, як треба ставитися до Його дня і може бути у цьому нашим прикладом. У всьому Писанні ми не знаходимо іншого дня спокою, як тільки день суботній. Інколи нам вказують на Об’явлення 1:10, де Іван говорить: «Я був у дусі Господнього дня і почув за собою гучний голос, наче сурми». З приводу цього тексту можна тільки відзначити, що російський синодальний переклад – єдиний, в якому говориться «день недільний». На інших мовах та в іншому перекладі російської Біблії, а також у всіх древніх манускриптах, з яких перекладалася Біблія, у цьому тексті написано «день Господній». А ми знаємо, що Господь Ісус Христос лише один день назвав Своїм, і цей день субота. «Син Людський Господь і суботі» ( Марка 2:28). 

Від створення світу Господь дав цей день для блага людини. «Субота постала для чоловіка, а не чоловік для суботи» (Марка 2:27) не для того, щоб у поті лиця добувати свій хліб чи збільшувати свій статок – для цього є шість трудових днів, а для того, щоб пам’ятати нашого Творця і Відкупителя і вчитися краще розуміти Його мудрість, любов та виявляти її до наших ближніх. Це пам’ятник Його творчої і викупної сили, знак, що відрізняє Його народ. (Див. Єзек.20:12,20).

Коли вам зрозумілі ці істини і ви приймаєте їх, то ці слова записані для вас: «Якщо ради суботи ти стримаєш ногу свою, щоб не чинити своїх забаганок у день Мій святий, і будеш звати суботу приємністю, днем Господнім святим та шанованим, і її пошануєш, не підеш своїми дорогами, діла свого не шукатимеш та не будеш казати даремні слова, тоді в Господі розкошувати ти будеш, і Він посадовить тебе на висотах землі, та зробить, що будеш ти споживати спадщину Якова, батька твого, бо уста Господні сказали оце! (Іс. 58:13,14).

уроки:   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20 

годинник

захід сонця

Find more about Weather in Чернівці, UR
Click for weather forecast

пошук

календар

«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

наше опитування

Чи дотримуєтесь Ви 10-ти заповідей?
Всього відповідей: 145

форма входу

наші друзі


  • клуб слідопитів "Гедеон"
  • відділ молодіжного служіння громади м.Чернівці-"ЦЕНТР"
  • Буковинська конференція УУК
  • Українська унійна конференція
  • відділ молодіжного служіння УУК
  • Східна конференція УУК
  • Східно-Дніпровська конференція УУК
  • Евро-Азіатський Дивізіон
  • відділ молодіжного служіння ЕАД
  • Генеральна конференція
  • відділ молодіжного служіння ГК
  • Молдавська унійна конференція
  • Західно-Російський Союз
  • Церква АСД Республіки Казахстан
  • ADRA Україна
  • ADRA Евро-Азія
  • ADRA Румунія
  • ADRA International
  • видавництво Джерело Життя
  • Буковинська Черешенька (с.Черешенька)
  • Пансіонат "Наш Дім" (с.Нові Обіходи)
  • Центр здоров’я "Нове Життя" (с.Кир’яківка)
  • відділ здоров’я АСД Республіки Білорусь
  • Церква АСД м.Берегово
  • Церква АСД м.Біла Церква
  • Церква АСД м.Виноградів
  • Церква АСД м.Іллічівськ
  • Церква АСД м.Макіївка
  • Церква АСД м.Маріуполь
  • Церква АСД м.Севастополь
  • Церква АСД м.Шепетівка
  • Церква АСД м.Хмельницький
  • Церква АСД м.Херсон
  • Церква АСД м.Сакраменто
  • Церква АСД м.Спокен
  • Церква АСД м.Портленд
  • Церква АСД м.Архангельськ
  • Церква АСД м.Протвино
  • Церква АСД м.Санкт-Петербург
  • Церква АСД м.Ульянівськ
  • Церква АСД м.Учали
  • Церква АСД м.Москва (міжнародна)
  • Адвентиська музична культура
  • музична група "ІСТОРІЯ"
  • Інтернет-газета "Шлях"
  • Біблія on-line
  • Hope Channel Europe
  • ТВ "Біблійний маяк"
  • Християнська телекомпанія ТРК "Три Ангели"
  • Радіо - Universul Credintei
  • Церква АСД м.Москва (міжнародна)

    статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    конкурс

    погода

    поділися з друзями

    ресурси

    Маранафа! Господь наш грядет! Телеканал Надія Библия, христианские новости, ответы на все вопросы Христианская Телерадиокомпания «Три Ангела» Сайт общины г. Ильичевск, Адвентисты седьмого дня ЦХАСД г. Ульяновск Весть к адвентистам седьмого дня Пастор онлайн Детская страничка :: Христианская Телерадиокомпания «Три Ангела»


  •  


    Телеканал Надія